Vragen?

  • Kan mijn bestelling geleverd worden?
    Momenteel kunnen we dit nog niet aanbieden. Wie weet kan dit in de toekomst wel.
  • Waar kan ik mijn bestelling ophalen?
    Bestellingen worden steeds opgehaald op het adres: Hoeve-ter-bekelaan 63, 2550 Kontich.
    De datum en het uur worden op voorhand afgesproken. We vragen dan ook om het afgesproken tijdstip te respecteren.
  • Hoe lang op voorhand dien ik te bestellen?
    We raden aan zo’n 8 weken op voorhand te bestellen. Heb je een specifiek thema met decoratie in gedachten? Dan raden we je aan om zover mogelijk op voorhand dit te melden zodat ook wij op zoek kunnen gaan naar de decoratie. Je kan bestellen tot 4 maand in de toekomst. (Bvb: vanaf 28 februari kan er besteld worden voor maart-april-mei-juni)
    Soms hebben we last minute nog een plekje vrij. Je mag dit steeds vragen!
  • Hoe kan ik mijn taart vervoeren?
    Alle bestellingen, ook taarten, worden verpakt in een doos. Plaats de doos op de vloer van je auto in de koffer of aan de passagierskant, niet op de stoel! Zorg indien mogelijk voor een gekoelde auto: taarten en sweets kunnen natuurlijk niet zo goed tegen warme temperaturen.
    Zodra we de bestelling aan jou overhandigen, zijn wij hier niet meer verantwoordelijk voor.
  • Hoe bewaar ik mijn taart?
    Zorg op voorhand dat je plaats hebt in je koelkast. Zodra je thuiskomt, plaats je de taart in de koelkast.
    Haal ze een halfuur op voorhand uit de koelkast zodat ze op kamertemperatuur kan komen voor je ze gaat aansnijden. Let op, zet ze niet in de zon of bij de verwarming.
    Heb je nog taart over? Bewaar deze in een luchtdichte doos of kleef huishoudfolie tegen de gesneden kanten en bewaar ze terug in de doos in de koelkast. Je kan de taart dan nog 3 dagen bewaren of eventueel invriezen in stukjes.
  • Maken jullie taarten na als ik een foto doorstuur?
    Neen, wij maken geen taarten na. Wel kunnen we inspiratie opdoen qua thema of kleuren en ons hierop baseren.
  • Maken jullie allergievrije taarten?
    Ja, we maken glutenvrije taarten en cupcakes. Echter is er steeds een kleine kans op kruisbesmetting, dit omdat er in de andere producten wel gluten zitten en deze in dezelfde keuken worden verwerkt.
  • Dien ik op voorhand te betalen?
    Je ‘plekje’ reserveren kan na positief antwoord van ons en betaling van €20 voorschot.
    Geef even door wat je wenst te bestellen zodat wij hier alvast rekening mee kunnen houden in onze planning. Bij definitieve bestelling (beschrijving van decoratie en dergelijke) ontvang je van ons de totaalprijs en ons rekeningnummer. Mogen we u vragen dit bedrag meteen over te schrijven?
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Je kan je bestelling tot 4 weken voor de ophaaldatum annuleren. Het totaalbedrag wordt dan ook terug betaald.
    Bij annulatie tussen 4 en 2 weken, behouden we het voorschot.

    Annuleer je minder dan 2 weken op voorhand? Dan vindt er geen terugbetaling plaats van het volledige bedrag aangezien wij reeds voorbereidingen hebben genomen om uw bestelling te kunnen maken.
    *Bestellingen voor speciale gelegenheden vanuit ons menu (valentijn, vaderdag, moederdag, Pasen, Halloween, Kerst,…) kunnen niet geannuleerd worden na betaling.
  • Kan ik een factuur verkrijgen?
    Dat kan! We vragen je om dit op voorhand te melden. Zo kunnen wij de factuur (inclusief btw) voor je opmaken en dan kan je nadien de betaling in orde brengen. Geef zeker het factuurnummer in als referentie bij de betaling.?